Administratie

Een compleet bijgewerkte en overzichtelijke financiële administratie is onontbeerlijk voor uw bedrijf. Deze is het fundament voor uw bedrijf. Aan de hand van een goede en complete administratie kunt u op basis van duidelijke cijfers, beslissingen nemen en tijdig aanpassingen doorvoeren indien nodig en komt u niet voor onaangename verrassingen te staan. Ook creëert een goed ingerichte en bijgehouden administratie een stuk rust waardoor u zich volledig kunt richten op het daadwerkelijke ondernemen zelf.


Bij ons bent u aan het juiste adres om uw administratie adequaat uit te laten voeren.  

Wij verzorgen voor u onder andere:

  • Volledige verwerking van de boekhouding
  • Debiteurenadministratie: het opstellen van verkoopfacturen, het inboeken van verkoopfacturen en het debiteurenbeheer.
  • Crediteurenadministratie: het inboeken van inkoopfacturen
  • Kas-Bank-Giro-administratie: het inboeken van kas-, bank- en giromutaties
  • Het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting
  • Het opstellen van tussentijdse cijfers en/of maand- of halfjaar cijfers
  • Het opstellen van begrotingen en prognoses.
  • Het opstellen van uw jaarrekening (en het publiceren ervan indien nodig)

Tarieven

U vindt een overzicht van onze tarieven op de tarievenpagina.

Financiële Administratie

Het voeren van een goede en complete financiële administratie kan voor sommige ondernemers een lastige klus zijn. Vaak gebeurt dit tussendoor of in de avonduren en ontbreekt het de ondernemer aan voldoende inzicht en tijd om zaken juist aan te pakken. Pembas Administraties kan u hierbij van dienst zijn en voor u die zorg uit handen nemen. Wij verzorgen uw complete financiële administratie, zonder dat u daar verder omkijken naar heeft.

Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen of wenst u een kennismakingsafspraak te maken? Neem dan contact met ons op! Telefonisch zijn wij bereikbaar op 036-5353445 of stuur een e-mail naar info@pembas.nl. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van ons contactformulier.