Loonadministratie
Mocht u vragen hebben betreffende uw loonadministratie kunt u altijd contact opnemen met onze loonspecialisten, deze beschikken over de nodige deskundigheid en ervaring om u van dienst te zijn. Ook zijn zij op de hoogte van alle actuele wet- en regelgeving.
Loonadministratie
Als u personeel in dienst neemt, bent u verplicht een loonadministratie op te zetten. De loonadministratie omvat verscheidene werkzaamheden. U kiest zelf welke werkzaamheden u zelf wil verrichten en welke u aan Pembas Administraties uit wil besteden. En wilt u de gehele loonadministratie van uw bedrijf aan ons uitbesteden? Dan is dit ook zeker mogelijk.
De onderdelen van een loonadministratie
Een loonadministratie bestaat uit diverse onderdelen, namelijk:
- Het opstellen van arbeidsovereenkomsten.
- Het verzorgen van ziekteverzuimmeldingen.
- Het bijhouden van vakantiedagen.
- Het berekenen van de reiskostenvergoeding.
- Het berekenen van de salarissen.
- Het berekenen van bonussen, vergoedingen of verstrekkingen van loon in natura.
U kunt al deze onderdelen uitbesteden aan Pembas Administraties, maar u kunt een deel van de onderdelen ook in eigen beheer houden. Bij Pembas Administraties helemaal zelf hoe u uw loonadministratie wil uitbesteden.
Advies bij nieuwe arbeidsovereenkomsten
Wij vinden het belangrijk dat u goede arbeidsovereenkomsten afsluit met uw nieuwe medewerkers. Daarom geven wij u graag advies over de contractduur in de arbeidsovereenkomst, maar ook over zaken als arbeidsvoorwaarden, salarisschalen, vakantiedagen, pensioenen en ga zo maar door. Met de hulp van Pembas Administraties geeft u al uw medewerkers een goede, eerlijke en voor u realistische arbeidsovereenkomst.
Advies over pensioenen
In veel cao’s is de pensioenverplichting voor de werkgever opgenomen. Ook het percentage van het pensioen is hierin vastgelegd. Pensioen is voor vrijwel alle werknemers van groot belang, dit moet dan ook zeer zorgvuldig geadministreerd worden. Wij kunnen de administraties van uw pensioenen van u overnemen of u ondersteunen in uw pensioenadministratie.
Ook kunnen wij u pensioenadviezen geven. Onze pensioenadviezen zijn niet enkel voor medewerkers, maar ook voor u als eigenaar of als STP’er. Wij kunnen voor u uw jaarruimte berekenen en u eventueel doorverwijzen naar een samenwerkend pensioenadviseur.
Vragen? Wij staan voor u klaar
Heeft u vragen over onze dienstverlening op het gebied van de loonadministratie? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ook contact met ons opnemen als u een kennismakingsgesprek wil inplannen met Pembas Administraties. U kunt ons telefonisch bereiken door te bellen naar 036 – 535 3445. Ook kunt u ons per mail bereiken. Dit doet u door een mail te sturen naar info@pembas.nl.
Contact
Pembas Administratiekantoor
Operetteweg 7
1323 VJ Almere
Postadres:
Pembas Administratiekantoor
Postbus 1058
1300 BB Almere
info@pembas.nl
Tel: 036-5353445

Henneke Openneer
henneke.openneer@pembas.nl

Esmée Nanninga-Openneer
esmee.openneer@pembas.nl