Over ons
Bij ons staat kwaliteit van ons werk en een open en duidelijke communicatie naar onze klanten toe en de wensen van de klant voorop.

Henneke Openneer
“Ik ben Henneke Openneer. In 1995 heb ik mijzelf omgeschoold door een opleiding MBA & belastingrecht te volgen. Na deze met succes te hebben behaald, ben ik in 1997 mijn eigen bedrijf begonnen. In het begin was Pembas vooral gericht op horeca, maar sinds 2001 richten wij ons op allerlei branches. We hebben de afgelopen jaren dan ook een allround klantenbestand opgebouwd. Ik vind het fijn om zelfstandig ondernemer te zijn, omdat ik dan mijn persoonlijke visie in het bedrijf kwijt kan. Mijn visie is dat klanten geen nummer zijn maar voldoende persoonlijke aandacht en begeleiding verdienen. In mijn privéleven ben ik al 35 jaar getrouwd, moeder van twee dochters en oma van vijf prachtige kleinkinderen. Als hobby vind ik het fijn om creatief bezig te zijn met het ontwerpen en maken van kleding en vind ik plezier in koken.”

Esmée Nanninga-Openneer
Ik ben Esmée Nanninga-Openneer. Sinds mijn 15e ben ik werkzaam in het bedrijf van mijn moeder. De eerste jaren ben ik parttime werkzaam geweest naast mijn studie Fiscale Economie, sinds mijn afstuderen in 2007 ben ik fulltime werkzaam. Ik heb mij de laatste jaren ontplooid tot een allround fiscaal en administratief medewerkster. Het leukste van werkzaam zijn in een kleinschalig kantoor is het directe klantencontact en de afwisseling in de verschillende werkzaamheden. Naast mijn werk ben ik getrouwd en moeder van twee zoontjes. In mijn vrije tijd geniet ik ervan om leuke dingen te ondernemen met mijn gezin en vrienden. Daarnaast ben ik gek op kleding, films, muziek en sporten.”
Over Pembas Administraties
Pembas Administraties is een kleinschalig kantoor in Almere, dat zich richt op ondernemers die actief zijn in het midden- en kleinbedrijf. Bij ons staan de kwaliteit van ons werk en de wensen van onze klanten centraal. Ook vinden wij het belangrijk om open en duidelijk te communiceren met onze klanten. Als klant van Pembas Administraties bent u geen nummertje, maar krijgt u altijd persoonlijke aandacht. Wij zijn dan ook nauw betrokken bij ons cliënten.
U heeft als klant van Pembas Administraties altijd een vast aanspreekpunt. Deze persoon fungeert als uw klankbord en weet wat er binnen uw organisatie speelt. Deze persoon denkt voortdurend met u mee en zal u adviseren waar nodig. Indien u vragen heeft, kunt u altijd bij deze persoon terecht.
Pembas Administraties is een kantoor dat anders is dan andere kantoren: wij willen ons onderscheiden. Dit uit zich bij de kwaliteit van ons werk, maar ook in de prettige relatie die wij onderhouden met onze klanten.
We zijn alert op nieuwe (maatschappelijke) ontwikkelingen in het vakgebied en beschikken dan ook over de benodigde abonnementen hiervoor.
Onze werkwijze
De administratieve boekhouding van uw bedrijf en uw financiële gegevens zijn het belangrijkste van uw onderneming. Om dit uit handen te geven kan soms lastig zijn. Daarom vinden wij het belangrijk om een kennismakingsgesprek te hebben, waarin wij overleg plegen over de wensen, de werkzaamheden en administratieve begeleiding. Tevens kunnen we in zo’n gesprek een raming van de kosten maken.
Contact opnemen met Pembas Administraties
Wilt u meer weten over onze dienstverlening of direct een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek op kantoor? Dan kunt u ons telefonisch bereiken door te bellen naar 036 – 5353445. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@pembas.nl om in contact te komen met onze adviseurs.
Contact
Pembas Administratiekantoor
Operetteweg 7
1323 VJ Almere
Postadres:
Pembas Administratiekantoor
Postbus 1058
1300 BB Almere
info@pembas.nl
Tel: 036-5353445